.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتیاد به بازی آنلاین و سرقت اینترنتی از حساب پدر
شخصی که اقدام به سرقت اینترنتی جهت انجام بازی آنلاین می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

 شمال نیوز: شخصی که اقدام به سرقت اینترنتی جهت انجام بازی آنلاین می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

 رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی شکایت و حضور فردی اهل و ساکن ساری به پلیس فتای استان مازندران مراجعه و بیان اینکه با بررسی پرینت حساب خود متوجه برداشت مبالغ 000/000/20 ریال وجه نقد در طول مدت چند ماه توسط شخصی یا اشخاصی ناشناس شدم. که در این خصوص تقاضای رسیدگی به پرونده را نمود.


سرهنگ دوم حسن محمدنژاد در ادامه افزودند : پس از اخذ مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان سرانجام هويت سارق مورد نظر که فرزند شاکی بود مورد شناسايي قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : پس از شناسایی متهم، کارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم یاد شده بالا را به پلیس فتا استان احضار و در تحقیقات ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف نمود: شاکی یاد شده پدر بنده بوده و من چند سالی است که بازیهای آنلاین اینترنتی انجام می دهم و به شدت به آن علاقمند شده ام، طوری که به آن اعتیاد پیدا نمودم و زمان و هزینه زیادی را صرف انجام بازی آنلاین در فضای مجازی نمودم. از آنجایی که برای ادامه بازی و جهت راه یافتن به مراحل بالاتر اینگونه بازی ها نیاز به پول بیشتر داشتم به همین دلیل وسوسه برداشت از حساب پدر م به سرم زد و با داشتن اطلاعات حسابش که جهت انجام امورات بانکی در اختیار من قرار داده بود با فعال نمودن رمز اینترنتی وی ، بدون اطلاع وی اقدام به سرقت از حسابش جهت انجام بازی آنلاین اینترنتی و انتقال به سایت های عنوان شده نمودم پس از اقاریر صورت گرفته ، سرانجام متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل گرديد.

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه هشدار داد :

- رمز عبور و اطلاعات حساب بانكي خود را به هيچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده تا زمینه ای را برای تحریک به ارتکاب جرم از سوی دیگران فراهم نشود.

- بازی های رایانه ای اعتیاد آور می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.